Inlägg 1064

Idag har det vart slappardagen, Midas o jag har päst runt i mysbraller tills väldigt nyss då han la sig för sin middagslur så har jag passat på att diska o plcoka undan här i vårt lilla men mysiga hem som jag Älskar dearly!

Jag fick ett pottskåp av mammas granne han ändå skulel slänga i brunlackat trä det är supergulligt o står nu i badrummet under handfatet jag ska nog ge mej på det o göra det lite shabby chick faktiskt men det tar jag i samma vända som jag o mamma börjar måla köket.

OH snart börjar min utbildning med, mammas sjukskrivning går snart ut o hon känner mycket piggare o har inte alls så ont längre så då kör vi IGÅNG, skabli så jävla nice att ha certifikatet i handen ♥

Nus ka jag äta väldigt sen äggamackafrukost o i eftermiddag sladdar jag o Midas in till stan för att träffa min FABULOUS american Gay-friend Peat som är på besök från USA har inte träffat han sen 2007 så det ska bli underbar!
Och hur GOURGEOUS är han inte då :-)

 

Ha en underbar dag o hoppas höstsolen lyser på er med =)


Tyck Till.
Postat av: Fröken J

Vad är det för utbildning du ska börja?.. spännande!

2010-10-04 @ 12:49:07
Postat av: sys

Vad är det för utbildning?

2010-10-04 @ 14:14:05
URL: http://www.blog.flin.nu
Postat av: miggs

Tjejjer: Det är klassisk massage :-)

2010-10-04 @ 18:23:28
Postat av: sys

Oh, det tycker vi om :) Du kan få öva på mig när som helst! :D

2010-10-08 @ 13:32:21
URL: http://www.blog.flin.nu

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0