Inlägg 1065

Hej på er, nu är det kvällen här i casa de berthage/karlsson/albertsson (haha många namn)
MEn jag har ialf haft en VÄLDIGT mysig o trevlig eftermiddag på stan med underbara härliga Peter (Peat) ihop med Linus o Midas, vi fikade, gick på stan, mycket skratt blev det såklart! Peat pratar nästan flytande svenska men det är så sällan jag får snacka american så vi körde på det mestadels o jag ÄLSKAR att prata american o även om det är 20 år sen jag bodde där så sitter mycket kvar så man borde snacka det lite oftare tycker jag än vad man gör =)

Han vet ju att jag ÄLSKAR fruit loops så han hade med sej en paket ända från USA bara till MEJ waaaaaaaaaaah!!!
Jag blev så glad, han o hans make kommer nog tillbaka nästa sommar o bor hör hos oss för jag har ju så fint här med nära till havet o allting, det ser vi fram emot!

Nu badar Midas sen ska jag rensa alla kantareller vi plockade i lördags med mamma, ja Bosse var såklart med i skogen hos mamma han går INTE många meter ifrån mej så han gick efter oss hela plockrundan, ja min katt är inte som alla andra katter ;-)

O senare ikväll kommer min gode vän Micke o hälsar på, blir nog en film o en kopp thé o prat om LIVET vi hamnar alltid på det spåret när vi ses.

Ha en fin kväll allihopa ♥


 
Peat o jag idag ♥


Mina ÄLSKADE loops =) Finns tyvärr INTE i sverige... Vad jag vet ialf.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0