Inlägg 1067

Wooosah dagen har vart bra, Midas o jag var på stan en sväng, sladda förbi Willys o handlade lite mat både nödvändig o icke nödvändigt men sånt som är gött =)
Sen kom hans pappa AKA exet M o åt middag med oss o umgicks lite detvar faktiskt trevligt :-P
Fredag ska jag, syrran, svåger Råger(mattias) o en till (hihihihihii) till Köket här i stan, min vän MArtin spelar med sitt rockabillyband o NAH jag är inte mycket för rockabilly men Råger får in oss gratis plus att jag vill se Martin med hans band så blir det två flugor i en smäll =)

Nu har jag lagt barnen så det bli att klämma på en film, vet inte vilken bara med lutar åt Ice Age

Ha en skön tisdagkväll allihopa ♥

Puss o HAJJ


Självdistans är en av mina finare sidor.


Speciellt när mina barn fotar mej =)


Tyck Till.
Postat av: finaste

Haha! Vilken underbar bild! :D

2010-10-05 @ 23:22:49

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0