Inlägg 1071

Jag har hittat DET röda lacket till mina naglar. Dom brukar f.ö leva ett eget liv jag biter SÄLLAN på dom men ändå fnasar dom sönder eller går av men perioder när jag mår riktigt BRA växer dom som ogräs o blir starka vilket dom gör just nu s det menas att jag mår BRA =)
Men det röda jag hittat är äckligt snyggt, sådär snyggt att jag inte kan sluta kolla på mina nails, det är blankt o sitter som BERG.

Det kommer från Depend o är nummer 019
Jag har en HÖG med lack men dessa 4 är mina favvosar i höst ialf =)


fr vänster: turkos/blå/grön från HM heter Mambo Jambo
Det röda nr 019 från Depend
DjupRosa med lite glitter från Lumene det heter Soul Shaker
Svart med regnbågsglitter (apsnyggt på) heter Cosmic Girl

Här är mina med det röda, bilden gör dom fan inte rättvisa alls men färgen är högblank o riktigt blodröd i LOVE it


Tyck Till.
Postat av: sys

Det ser riktigt nice ut! Jag har några lack från Depend, bland andra deras knallrosa och neongula, de sitter också som berget och är RIKTIGT snygga på! :-D ♪

2010-10-06 @ 18:48:20
URL: http://www.blog.flin.nu
Postat av: miggs

Sys: Jaa håller med, hade det neongula i somras, i LOVE it =)

2010-10-06 @ 21:50:54

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0