Inlägg 1072

Nåt av det bästa jag vet är när man hör regnet smattrar på rutorna, man tänder levande ljus har en HINK chaithé o man myser under en bigass-filt medasn man glor på en mysig rulle. Precis detta ska jag göra nu innan jag kör igång nattpass på jobbet mellan 00-04. WoopWoop.
Imorrn kommer en söt Kicki hit, hons ak göra en facial på mej o jag ska kirra henens naglar, tjänster o gentjänster kallas det =)

Hoppas ni har en mysig kväll vart ni än befinner er ♥

Sen vill jag bara passa på att tacka för att jag har så fina vänner omkring mig som alltid vill mitt bästa =)

Syrran, Sarah, Morot, Rocky, Svåger Råger, Micke, Carro, Mäbe för att nämna några ni är GULD ♥
Im one lucky lady =)



BTW jag tror jag gått ner i vikt ;-) Utan att ens märka det själv =)
Känns gött änna =)
Fast boobiesarna minskar fan inte, jävla tur det ^^


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0