Inlägg 1073

Woooh vilken dag jag haft, Kicki kom vid tio, såklart vart det frukost för min del o lite tjöt sen fick jag en ansiktsbehandling av henne med krämer o oljor o mask o allt vad det var men himla gott var ialf, inte var dag man blir så ompysslad direkt =)
Sen gjorde jag hennes naglar dom blev skitbra, tippar med lack o naturellgel på, superfin o höstig vart hon =) Tjänster o gentjänster kallas det i skönhetsbranschen haha =)

Sen på kvällen kom Anki hit o jag, hon o Midas tog en promenad i denna underbara höstkväll, vi gick strandpromenaden o det var ljummet, vattnet låg helt stilla o himlen var liksom rosa o mörkgul, otroligt vackert =) ÄLSKAR att bo vid havet!

Hade ett bra o långt samtal med nån som står mej nära för en stund sen, vi redde ut saker o ting o det bara var sjukt bra så inom kort ska jag o min kära Miss Hedberg ut på äventyr dit där denna person befinner sej o umgås i goda vänners lag som alltid är välkommet han läser inte här men tack för att du finns i mitt liv A.J ♥

Imorrn händer det däremot andra grejjer, vi är ett gött gäng som ska ut här i stan vi styr kosan mot "KÖKET" där en annan vän spelar med sitt rockabillyband (han spelar ståbas) så vi ska dit o svira en stund det ska bli hemskt roligt, dricka några kalla o vara med nära o kära, givetvis är min älskade lillasyster med :-)

Jag tvättar ikväll, var upptaget imorrn så jag får köra ett par maskiner ikväll, vad jag ska ha på mej imorrn är ett senare problem, eller kanske det största problem av dom alla haha blir att kika igenom garderoben imorrn men en idé har jag allt .

Nu blir det film sen natten, hoppas ni alla har haft en bra dag allihopa
Kram på er =)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0