Inlägg 1076

Haha heeeeeeeeeeeeeerreminje, ni vet Limon ?
Aa jag trodde det var en äldre modell men ICKE det var en sånhär

FEEEETT nice!
Folk kollade allt när jag studsade in i bilen, ska man åka ska man göra det ordentligt.

Och hörni, jag tror jag träffat nån, på riktigt :-) Vinkade av honom nyss ♥ en minut efter ringde
han o sa att han trivs med mig. Vi höll handen när vi gick på stan förut o satt vid vattnet i solen o myste
fyfan vad gott det kändes att bara hålla nån i handen eller smyga in en puss i ICA-kön.
Fick snott till mej hans t-shirt så jag har snuttefilt ;-)
Men honom håller jag utanför bloggen ett tag, han kallas MrD ialf bara så alla vet vem jag menar
o han kommer så fort han kan i veckan.
Kastar upp bilder från igår när jag fått tag på dom.

Blir lördagsmys idag med ungar, godis, film o hela kittet.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0