Inlägg 1080

Sovit himlars gott, fick faktiskt sovmorgon till halv tio.
Barnen satt så snällt o såg på film o nu har dom nyss ätit frukost o de stora har gått till kompisar.
Här blir det STÄD för hela slanten idag dammsuga o moppa o damma, skura toa o diska så att det är gjort inför veckan.

Ikväll kommer MrD,  o ja han har träffat barnen snabbt igår men som min VÄN tills vidare men dom gillar honom o han var populär hos dom alla tre som tur var, jävla tur att han gillar barn ;-)
Han svarade tålmodigt på deras 200 frågor om alla hans tatueringar eller hans bilar, hans hund osv. Han är ganska rolig som person så att det gick allt hem :-)

Jahopp nu har jag fan inte mycket mer att säga för tillfället, hoppas ni alla mår fint!

Puss



Tyck Till.
Postat av: trogen läsare

Hej!

Det låter ju toppen. Livet leker ;)

2010-10-10 @ 17:33:47

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0