Inlägg 1083

Japp idag är det kanoonväder ute så min vän Fritte o jag tog en låångpromenix med Midas, han skulle ävenpassa på att visa mej vart jag ska på torsdag då jag ska på jobbintervju för jag hade ingen aning om vart jag skulle :-P
Sen satt vi i solen o tjöta nån timme, supergott med höstsol o klarblå himmel =)

Jaaa, vad mer ? Ska strax börja med maten idag blir det strimlat fläskkött i tikkamasalasås med ris :-P

Imorrn kommer MrD förmodligen för han är ändå ledig på Torsdag. Yeay då blir det mys♥

Helgens planer blir rätt lugna, fredag blir det störtmyskväll med alla barnen det blir all in med hyrfilmer, pizza o godis, lördag åker de två stora till en vän till mej o stannar över där o busar med hennes barn o min syster kommer hit med hennes tös o passar Midas för jag ska till MrD, ja man får pussla lite om man ska få vara lite barnledig  o få nån form av privatliv :-P

Hoppas ni har det kalasbra i höstmyset!


Sötaste Sandra o jag i fredags

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0