Inlägg 1085

Imorrn får det bli Torp en sväng. Pojkarna behöver nya mössor o vantar o varsitt joggingset, Midas behöver ett typ joggingset han med.
Jag behöver Gina Tricot :-)

Nåt i denna stilen får jag klämma till på, samt nya leggings svarta o mörkgrå  =)

Använder sönder mina Ginaleggings ju....

Har beställt ett halsband ifrån shock.se som jag ska hämta ut imorrn med.
Så jävla fint är det jag är totalt förälskad i det =)



Nepp nu ska det nattas barn sen ska jag bada med musik i öronen o en inpackning i hauret!

Puss på er tussar

 


Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Älskar flanell skjortan sååååå snygg :)



ha det finast

2010-10-12 @ 20:22:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Ouff jag veeet =) Har en tunn svart/vitrutig men flanell bli lagom nu till hösten, LOVE it!

Kraam

2010-10-12 @ 20:39:12

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0