Inlägg 1089

Jobbintervjun idag gick GALANT!!
Hon ska bara ha två referenser nu o sen kan jag bli kallad till möte nr TVÅ går det lika galant blir jag kallad till möte nummer TRE sen får jag tillsvidareanställning 100%

Efter mötet kom min Hunkydory, min MrD, mannen som för närvarande är min glädjekälla (ja förutom barnen vaklart) men han är så fin, på alla sätt han gör mej varm o glad o barnen tycker så mycket om honom o han har sånt tålamod att jag blir nästan lipfärdig. Jag hoppas INNERLIGT att han inte är lättskrämd men han visste ju lite vad han gav sig in på.
Vi lunchade på stan, gick hand o hand o sen hade vi ett äventyr där vi fick putta igång hans bil där jag bara fick uppskrapat knä o hål i mina leggings men det gör liksom inget INGET kommer åt mej för nu JÄVLAR är det min tur... Jag har underbara barn som det går kalas för i skolan, jag har en syster som jag skrattar o gråter ihop med 100 ggr om dagen, jag har en MrD som kommer till MIG på sin lediga dag på hela veckan o jag har mina underbara vänner som ger mej allt stöd jag bara kan få =) Att vara JAG just nu är bara kanon o det är så jävla skönt att verkligen MENA det jag skriver med hela mitt hjärta, att min text är så jävla sann den bara kan bli, jag har ingen förljugen fantasivärld jag målar upp utan detta är MIN lycka  ♥

Och ja, nu har man ändrat relationsstatus på Facebook från singel till att man har ett förhållande o det är Komplicerat fast det egentligen är HUR enkelt som helst men det är ju det alternativet som jag antar representerar DEJTAR friskt!

Vi DEJTAR friskt o vi trivs.




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0