Inlägg 1091

Har vart på Torp några timmar, kände inte ALLS för att handla idag egentligen så det vart bara ett par nya svarta leggings o lite deos o skit, ett halsband o lite annat krafs.
Tre liter vin med bah åkte med hem hohohoho Syrran kommer sen så det blir lite vin ikväll NOM NOM NOM.

Min MrD har feber =( Hoppas han inte blir sämre men annars åker jag ut imorrn ändå så kanske det blir film o mys istället för att grogginviga husvagnen som var en av planerna inför imorrn eller oktoberfestivalen.
Så, vi får se vad som blir jag hoppas bara han kryar på sig ju min Hunkydory ♥

Sen du anonyma som kommenterade så ballt i förra inlägget jag vet inte om du är blind eller bara dum men INGET kan få mej att komma ur mitt lyckorus som jag faktiskt nu bara går runt i. Så in your face ;-)

 

Nu ska jag diska sen dammsuga innan helgen. Önskar er alla en FAB fredagkväll.

 


Tyck Till.
Postat av: Anonym

Vilken sötnos :) du måste va en stolt mami:)

2010-10-15 @ 18:13:09
Postat av: miggs

anonym: TACK, jag är stolt över all mina tre vackra barn =)

2010-10-15 @ 19:46:36

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0