Inlägg 1092

Haft en bra helg med vänner, både gamla o nya bekantskaper.
Igår var vi ett gäng på Köket. Jag gick runt i mitt lyckorus o bara flinade som en idiot när jag fick sms av MrD
som jag saknade =( Men som nog kanske kommer ikväll YAY
Näe men seriöst så hade vi skoj, jag o brudarna. Kattis tog en biljard bilder som jag ska snatta av henne så fort hon lagt upp bilderna. Jag vet att hon tog ett på mej som bara var sjukt bra :-)

Syrran o lilla Moa har åkt, pojkarna har vart på leklandet idag då deras kompis hade sitt kalas där o Midas är med sin pappa. Soft söndag med andra ord. Ikväll blir det popcorn mellan ögonen o en film förhoppningsvis med Hunkydory...

Hajj

Tyck Till.
Postat av: Kattis

Hej gumman.

Ja det var en mycket trevlig kväll tycker jag. Det får vi göra om :)

Klart du ska få bilderna.. Jag vet hur mycket du längtar efter dom. Och som sagt så är det en skit fin bild där på dig, som du måste ha som profilbild :)

puss

2010-10-20 @ 16:07:48
URL: http://lillkerstin.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0