Inlägg 1094

Mår inte hallon idag, hoppas HOPPAS jag slipper feber... Har legat nerkurad i sängen hela dagen med duntäcke, vanligt täcke o två filtar, raggosockar o mjukisbraller o hela kittet. USCH säger jag bara =/
Men nu hinkar jag thé o apelsinjuice o alvedon i förebyggande syfte.
 Midas sover så jag ska bädda ner mej i soffan de två timamrna han nanar sej med en film o chaithé ialf.
Det regnar o blåser ute så det är perfekt innemysarväder med på kuppen.
Ikväll ska jag maila referenser till hon på Eniro så är det ialf klart..

Nääe nu fryser jag ihjäl snart, men önskar er alla en kalasbra dag i höstrusket.

Kraaam

Dig saknar jag.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0