Inlägg 1096

Lider ni av tvångstankar ?
Alltså seriösa såna?
Det gör jag.. Eller det kanske är mer fixa ideér men jag har skitkonstiga saker för mig egentligen när jag tänker efter...

* Jag kan aldrig ALDRIG äta upp sista biten på en macka, liksom sista skalkbiten då får jag fan kväljningar.

* Jag måste alltid ta disken i en viss ordning, bryts det kan jag lika gärna lägga ner.

* Klämmer alltid ut det första i mat-tuber o kastar det innan jag lägger det nya fräsha på mackan

* Luktar alltid på sköljmedlet varje gång innan jag häller i det i facket.

* Måste ha rosa tandborste, inegn annan färg funkar.

* Går alltid upp minst TRE ggr efter jag lagt mig o kollar spisen o ytterdörren.

Ja det var det jag kom på nu?

Normal man är.

Tyck Till.
Postat av: finaste

jag måste alltid alltid alltid upp o kissa en skvätt innan jag somnar, även om jag inte e nödig haha!

2010-10-19 @ 10:41:04
Postat av: miggs

finaste: haha du ser, hjärnan spelar fan spratt med en ;-)

2010-10-19 @ 11:48:43
Postat av: Nathalie

Gör samma sak gällande sköljmedlet å dörren å spisen haha

2010-10-19 @ 16:54:30
Postat av: Lina

Jag har kisstvångstankar. Jag MÅSTE kissa innan jag går någonstans, annars nojjar jag upp mig på det och går bara och tänker på att kissa. Även om jag inte är kissnödig, så måste jag. Samma innan jag ska sova. Helsjukt. Och JÄVLIGT jobbigt.

2010-10-19 @ 20:12:49
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag kan inte äta första skivorna på osten...när ja tar varor i affären kan ja aldrig ta dom längst fram utan rotar längst bak eller längst under hahaha

2010-10-21 @ 09:10:02

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0