Inlägg 1101

Haft en skitbra morgon, fast vi försov oss....
Men efter att pojkarna klätt på sej i raketfart o fick en macka i handen o stuckit till skolan så satte jag igång att storstäda vårt hem som absolut behövdes, usch mina golv var inte roliga men efter dammsugning o moppning så vart dom rensa, dammat överallt o skurat toa fck jag med gjort, gött mos =)

Sen mötte vi upp Anki o tog oss en promenad, o förbi ICA o handlade lte så nu har vi käkat lunch o sitter med varsin filt o Anki har högläsning ur en sexroman jag har, hahaha sån skit folk skriver ;-)

Ska bara vika tvätten o kasta in några maskiner till sen, ikväll blir det Hunkydory-time,
ska få somna bredvid min bby ikväll, fan vad mys ♥




Dom Finaste jag har  ♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0