Inlägg 1104

Lite från kameran =)


Gårdagens. Allt från Gina ♥
Svarta naglar med glittersparkles från Muene, i LOVE it o mina naglar växer så
det knakar, dom gör det när jag mår gott i själen ;-)


Tur man har självdistans.. Eller vad säger du Anki min snäcka ;-) HAHA


NÅGON har visst börjat bygga lite bo i mitt hem, guess who...
Sött är det ialf.

Ikväll blir det myskväll med mina stora, Midas åker till sin pappa om en stund. Imorrn ska killarna till en god vän på okänd ort för att sova över o busa ♥

Nu ska det diskas o dammsugas i hemmet, när Midas har åkt ska jag ut på en LÅNG PW med musik i mina öron o rensa tankarna o skallen lite o fy ny kraft o luft i lungorna, det kan behövas ibland!

 

Hoppas ni har en fin fredag o tar hand om varann. Kom ihåg, vi får bara EN chans♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0