Inlägg 1105

Tjoo!
Nu har jag o Alex vart på bolaget, jag köpte vin inför kvällen som skall spenderas med syster o svåger, sen går vi till Köket ♥ o tar ett par öl =)

Pojkarna åkte med Piiiip förut o kommer stanna där tills imorgon dom var lyriska över detta så TACK Piiip för att du är så go!

Nu ska jag köra igång Dropkick Murphys o dammsuga bädda pojkarnas sängar o plocka lite inför kvällen så det är gjort, orka med sånt imorrn när man vaknar =/

Kommer nog sminka mig som sist så "Finaste" du får bilderna på detta antingen sen eller imorrn, o ja ni andra givetvis får med kika haha ;-)

MrD har tatuerat insidan underläppen... Vad det står låter jag vara osagt men han är bara en tokpelle.
Honom saknar jag idag, mer än jag gjort förut faktiskt ♥

Nepp, nu kör vi!

Tjyss


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



HAVE FUN



ha en kanon kväll massa kram

2010-10-23 @ 20:33:51
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: finaste

Haha! Vad snäll du är!

2010-10-24 @ 09:51:14

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0