Inlägg 1110

Idag är det en uggen frusen dag. Min hals gör lite ont så jag ska ta mej en kopp chaithé med honung snart, vill gäran INTE bli sjuk...
Midas sitter på golvet o målar medans han ser på Brum, myskorven! Känns gott att gå hemma med honom faktiskt, samvetet är lite renare än om man lämnat han på dagis 9 timmar om dagen när han är så liten så det gör mig inget faktiskt ♥

Får se om jag får mysa med MrD i veckan, han har vart ute på bus så han har ont i revbenen stackaren =(
Hade helst av allt myst med honom idag men man kan tyvärr inte få allt man vill...

I helgen då ? Halloween är det va ? Jag sa ialf ta med barnen o vara ute hos mamma, har vart en del galna helger sista tiden men nu får det bli väldigt passivt ett tag frampå så kroppen kommer ikapp, man är änna inte 20 längre...

Nepp, thé var det ja. Hoppas ni får en bra dag
och tack, till alla mina läsare som nu blivit ca 80 st unika läsare om DAGEN!! Woooho!

Kram

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0