Inlägg 1111

Japp idag har jag ialf vart hos tandläkaren, ÄNTLIGEN! Jag har värsta infektionen så han plockade bort hela nerven o gjorde rent, nästa vecka ska jag "trumvirvel" ROOTFYLLAS!!
Min nya tandläkare är underbar, han är snäll o lugn förklarar allt o visar o har sig, o så hade han gott rakvatten alltid ett  plus =) Jag ÄLSKAR att gå till tandläkaren, jag ligger o blundar o kan i princip somna.
Tiggde till mej lite banan-lack med, såklart innan jag gick hem hohoho =)

Mamma var gullig o kom, hon passade Midas medans, sen kom min fina vän Sarah o så fikade vi på Yerba, jag fick köpt nya nag champarökelser o sen åkte vi hem. Dagen har gått, middag har intagits o nu är kvällen snart här denna dagen bara gick i RAKETFART!
Fick även köpt mej en foundation o ny parfym Avril Lavine Forbidden Rose som luktar SJUKT gott.
Det var 20% på Kicks, som hittat!

Hoppas ni alla haft en kalasbra dag o får en mysig kväll.
När barnen badat o lagt sig ska jag tända ljus, rökelse, ta ett bad o sen krypa ner i säng med en film. MYS!!
Saknar dock MrD.... ♥

En dagens


Leggings Gina
Linne o tröja från Vero Moda
På fötterna ljusbruna stövlar med klack.
Ulljacka
Svart scarf o Brillor.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0