Inlägg 1114

Midas har lite småfeber, så idag blir det att bunkra upp med filmer, alvedon o soffmys hela dagen lång.
Jag har ifs ett jäävla beg med disk jag ska ta hand om men det kan jag lika gärna göra när han vilar middag. Ibland måste man kunna skjuta såna tråkiga saker åt sidan o bara vara.... Orka vara sketredig dygnet runt. USCH!
La mig tidigt igår, det behövdes verkligen kan jag säga så idag känner jag mig utvilad o pigg o så jäävla skönt att slippa tandvärken bara ne sån sak :-)

Ska sälja min vattensäng, sätter ut den på annons idag. Den är underbar jag ÄLSKAR den mer än livet men det går fan inte att sova två i den, plus att det färsvinner nästan 10 cm åt varje håll eftersom det är typ som en gavel så det blir trångt med...Men som sagt den är underbar att sova ensam i, speciellt nu när jag satt på värmen eftersom det blir snorkallt i min lägenhet på morron vid denna årstid.
Så, vet ni nån som kan tänka sej den så hojta bara. Tar väl ett par 100 lappar för den.

Nu ska Alex gå till affären för mig, färskt bröd o apelsinjuice står på listan!
Ha en FAB dag!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0