Inlägg 1116

Jag somnade en timme på soffan. Det skulle jag aldrig gjort....Nog för att jag vaknade pigg o glad men drömde att MrD plötsligt skaffat sej förhållande på Facebook. Aj, den sved.
Så jag var tvungen att ringa upp honom ;-) Min dröm stämde inte o jag misstänker att jag är hans enda Troll för tillfället. Han kommer nog på torsdag, min bejb ♥

Nu ska jag klä på mig o Midas sen ska vi ner till ICA; jag ska köpa två filmer till oss o en jävla bautapåse godis, nu när jag äntligen kan äta godis utan att få pisseont... Så ikväll blir det mys, all in =)

Vill även säga Grattis till min fina vän "Morot" som skaffat sig en väldigt söt flickvän, detta var du värd ♥ o jag önskar er all lycka!

Ha en bra eftermiddag, undra vad vi ska göra till middag men lutar åt potatis, gräddsås o pannbiff. Mumma!

Kram mina 83 unika läsare hohohoho ;-)

 




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0