Inlägg 1118

Jag vaknade pigg som FÄEN  imorses o har diskat o skurat toa sen pojakrna gick till skolan.
Idag är det ruskväder ute, regnar som bara den så det blir städ o tvättardag idag inför helgen då vi åker till mamma, ska bli så jävla mysigt att komma ut till henne :-)
Det har inte hänt så mycket idag så jag har inte så mycket att berätta, dock ska jag tatuera mig nästa vecka på Torsdag, jag ska göra ett dubbelhjärta bakom örat till minne av Tessan, min tjejkompis som dog i cancer för några år sedan samt min bror Jörgen som körde ihjäl sig 2001. Hjärtat är till dom ♥

Näe, ner i tvätten är det som gäller, om jag kan få Midas att slita sig från BRUMfilmen ;-)

Medans vi röjjer idag kör vi såklart The Liptones, man blir så jävla glad av dom!
Smakprov -


The Liptones - My Tiny Red Dr.Martens Boots

Kram på er!!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0