Inlägg 1121

Fredag o ruskväder ute.
Har lagt Midas på en middagslur o ska snart ner o hämta tvätten från igår så jag kan packa till oss.
Det bär ut till mitt Älskade torreby idag, till mamma. Hela helgen, ska bli så gott att komma iväg o bara vara en stund. Jag behöver min mamma jag behöver ventilera, prata, förbanna o kanske fälla en o annan tår.
Men jag måste även ta in att det var mitt beslut, hur jävla mycket det än svider o hur tomt det än må vara... Pratar lite  gåtor nu jag vet det men ni är väl inga retards heller så ni kan nog lägga ihop ett o ett vad jag snackar om...

Men jag har så fantastiska vänner, Anki, Sarah, Syrran, Mattias, Morot, Kicki, Alex o Rocky ( har jag glömt nån?). Ni är fan ALLT♥ Era ord är värd sin vikt i guld o jag är så glad att ha er i mitt liv. TACK för att ni finns!

Jag tar med datorn o kameran så får vi se vad som bjuds i helgen.

Hoppas ni får en fab fredag mina fina läsare! I do love you all :-)





Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0