Inlägg 1123

Japp, det är värsta ruggvädret här, men det är det väl över hela landet idag antar jag ?
Skulle ju tagit en promenad förut men då började det regna =( Lite trist...

Min spåkula på facebook är fan jobbig, för den har så jävla rätt typ 9 av 10 ggr sådär POFF rakt på liksom o idag var den bara extra rätt

kolla här
Dina känslor pendlar upp och ner. Ta en paus och res bort och hälsa på gamla vänner. Du behöver få skratta och slappna av.

Läskigt rätt idag så jag ringde Lina (Yiyah) så vi har bestämt att vi ska ses ikväll hos henne, jag tar med vinet o hon hade två rena vinglas så det var liksom inget att tveka på (nej, ingen fylla, bara fnissigt ikväll), ska bli enormt roligt. Kameran hänger med.

Hoppas ni har en fab lördag i rugget, ta hand om varann ♥

Puss o kram


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0