Inlägg 1025

Haft besök av min gamla trofasta vän Sofie o hennes mamma (som förr var min extramamma typ) och Sofies lilla Neo som fortfarande ligger i magen :-) Hon fick med sig lite bebissaker hem som jag hade rensat ur o ska upp till M nåndag med o få med mej alla IKEA-kassar med bebiskläder hit så jag kan rensa ur o sen ge bort en massa till lille Neo så han slipper frysa om bumpen när han kommer ut!

Japp, idag har vi busväder i stan så det blir innemysardagen, ska göra middag om ens tund o sen blir det att vika tvätt o lite sådär.
Annars händer det allt föga i denna delen av Uddevalla idag.

Men, vi kan ialf få lite soft musik med FANTASTISKA Christian Kjellander som går hett hos mej regniga dagar!♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0