Inlägg 1031

Filmkväll igår med denne sötingen, det var supernajjs ^^

Nu kanske alla ni tror att jag dejtar eller sexar de som hamnar upp på bild här men så inte fallet.
Men, man måste vidga sina vyer lite o sen jag släppte allt vad karlar hette så har dom blivit som galna..
Så alla singeltjejjer därute, släpp tanken på att träffa nån så kommer snart smskorgen att plinga full
eller förfrågningarna om att "träffas o se en film" kommer hopa sej, tro mej jag är fan levande bevis för det nu utan att skryta. Roligt är det med uppskattning men man får allt hålla på sig ;-)

Idag är det sweet sunday, det blir att städa idag, dammsuga o moppa golv o skura toan.
Sen är det top notch igen =)

Nu blir det thé o skorpa med Mids.

Puss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0