Inlägg 1032

Jag garvar ihjäl mej..

VEM VARE ? Vem vare som KASTA ??!!
Hahaaa jag o Alex kör den jämt, sådär tourettesaktigt typ inne på Willys eller på bussen så får man ett rycke o bah
Vem vare ? Vem vare som kasta!!??
Haha sjukt kul.
En gammal vän skrev kommententaren:
Påminner lite hur jag minns dej
När jag la upp klippet på facebook, o jag det stämmer nog. Jag var en ilsken tonåring haha


Tyck Till.
Postat av: Clara

hahahah! Nu sitter jag på jobbet! Och dom har bestämt att man visst inte får se tuben klipp här. :(



Men gissar på att det är skogsturken du syftar på.:p

Den utspelar sig faktiskt här i Västerås på Djäkneberget. När dom spelar Frisbeegolf. :P



Den är sjukt kul faktiskt.

2010-09-06 @ 12:55:28
Postat av: miggs

clara: haha jaaa så jävla sjukt kul!!

VEM VARE??!!

2010-09-06 @ 21:43:13

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0