Inlägg 1039

Woooooooooooooooooooooooooozah idag är det lördag o vi kör party ALL-IN!!

Har vart på stan o köpt öl, städat lägenheten, kört Spotify så det knakar.
Ska spendera kvällen med mina fantistiska vänner, tyvärr fattas ett par men jag är glad ändå =)

Visar en dagens outfit, dock inte kvällens haha ^^



Tunika
Leggings
Linne
Tubescarf
Megabrillor
Försvarets hudsalva (no make up resulterar i LEG-visning på Bolaget haha)
På fossarna mina älskade boots från Scorett.

Ikväll vet jag inte vad det blir men jag får se vad jag hittar, kanske tar en bild ialf så ni får kika.

Faaaaaaaaan min finaste lillsyster kunde inte komma ikväll, ingen hundvakt känns lite skit faktiskt jag har saknat henne men ja, det blir fler ggr bäbisen♥

Kör en go skaka roooompah låt, dra upp högtalarna o höjj basen för den är GRYM ;-)



Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Hoppas att du haft en kanon helg och att allt är bra med er alla kraaaam :)

2010-09-12 @ 19:25:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0