Inlägg 1041

Jag har en massa kort från festen i lördags som ialf blev väldigt lyckat, jag drack nog bara en smula för mycket vodka med hallonsoda, menjag var full o glad ialf... Jag har jordens blåmärke på benet efter en skitsnygg vurpa i foppatofflor ute på stentrappan, men det spelar liksom ingen roll om jag sitter hemma vid köksbordet en hel kväll o liksom dricker mej snygg på rödvin, jag vaknar ALLTID med 52 blåmärken... Ajja, tur man har självdistans =)
Men, korten ligger på Sarahs Kamera så jag får nog dom ikväll då ska ni få se =)

Jag har inte direkt mycket att berätta ?

Midas väntar på dagis,  men han reder sig ganska bra o är väldigt redig på ensamlekar, o ja ibland får han med mig med såklart ;-)

Hoppas ni har en bra vecka.
Puss på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0