Inlägg 1045

Asso okej, jag har ca 55-65 UNIKA läsare om dagen, asso all kärlek till er jag ÄLSKAR er faktiskt =)

Men, kan man få be om lite feedback ?
Liksom vad vill ni läsa om ?
Vad ska jag skriva ?
Är jag lite tråkigare nu än förut ?
Ja det är jag nog, jag håller nog seriöst på att hamna i nån depp jag är så jäävla trött på att gå hemma så  jag spyr snart jag söker jobb, jag HAR ett jobb men jobbar... HEMMA.
Så kanske lite tråkig är jag ändå jag fattar det men ni är så söta o inte ger upp ♥

Tanken på att köpa en hamster till barnen har slagit mig, bara för att ha nåt NYTT i livet....

Idag ska det ialf bli myskväll, jag har tagit fram smördeg o ska göra knyten ikväll med bacon o ost i som vi ska mumsa på, nyttigt så det förslår men jävligt gott =)
Blir nog en film till det.
OH en rolig sak kan jag berätta, jag har köpt en vagn till Midas den ska hämtas på måndag
jag älskar den o jag älskar att gå emot strömmen...

Här är den =)
Brio
Babyrosa o svart... Är det inte gulligt så säg ?



Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



En hamster :) sweeet sötare dur får man leta efter :)

Vilken fin vagn :)



Ha en kanon helg :)

2010-09-17 @ 15:15:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: finaste

Vad jobbar du med då? :)

2010-09-17 @ 16:37:54
Postat av: Johanna

Men neje ingen hamster dom e ju fan dööö tråkiga jamena hur rolig va Tjillevippen lixom haha och dina sen då som fick stå i förrådet för att aaa du vet hahaha. Nej köp en kanin eller nått annat roligt som iaf visar sig och man kan gosa med. Hamstar dom spinger ju bara i sitt jävla hjul,äter och söver, skittråkigt!



kramleikram

2010-09-17 @ 16:48:53
Postat av: Anonym

vintage: Ja dom e söta, får se hur vi gör :-P



Finaste: Telefonkommunikatör



Johanna men jag garvar så jag grter nu hahahahaa

ja, ställ dom i förrådet hahahaa

Men fan, jag får se nåt blir det nog nu i höst ialf, ialf som man kan ha i bur sådär lagom :-P

Kraaam

2010-09-17 @ 19:40:50

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0