Inlägg 1047

Idag givk jag o dom stora ner till museet o kikade, fick änna hitta pånåt när det ialf inte har regnat som det gjort heela veckan men vi var djärva o promenera in till stan, museeade oss o sen gick vi hem men det var himlta trevligt o det bästa är att det är ju gratis o vi har kanske inte det största museet i världen men det finns mycket roligt att kika på o läsa om så det var mysigt =)

Midas är hos sin farmor o farfar, eller dom skulle på marknad så vettetusan nr dom är tillbala men det märker vi.

Kvällen innehåller MYS med mysmat o godis o lite filmer, när barnen är nattade ska jag ta ett bad o köra kroppsrenovering, plocka ögonbryn o lite sånt, kännssom att det kan vara behövligt nu inför kommande vecka.

Jaha ja, men hoppas ni alla får en FAB lördag ihop med nära o kära, ta hand om varann =)

 


Tyck Till.
Postat av: jonas

Ja fin va du :)

2010-09-23 @ 18:54:25
Postat av: miggs

Jonas: Men tack, vad gulligt sagt ^^

2010-09-23 @ 21:59:00

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0