Inlägg 1049

Idag är det RÖSTNING som gäller för Sverige, ja föer de som inte förtidsröstat men jag brukar hålla mig till valdagen, känns lite roligare då =)
Jag kör samma som jag gjorde innan, skillnaden NU från DÅ är att det har hänt mer, det behöver röras om i grytan o många mer med mig har förstått o vaknat.
Jag står för mitt val o mitt parti, jag har goda skäl till mitt val o gör det helhjärtat ♥





Tyck Till.
Postat av: Anna

Hej!

Jag måste säga att jag blir väldigt förvånad. Jag läser din blogg och tycker att den är mysig och att du skriver på ett sätt att jag vill fortsätta att läsa. Men att du hade dessa främmlingsfientliga tankar har jag helt missat. Jag är förvånad och besviken. Att jag är besviken får jag ju självklart skylla mig själv, när jag tror att jag kan få en uppfattning av hur en person är genom en blogg. Detta var uppenbarligen ett stort misstag.

2010-09-20 @ 06:25:09
Postat av: miggs

Anna:

Ok, för det första måste jag poängtera ganska STARKT här att bara för att man röstar på SD så är man INTE främlingsfientlig, du kanske ska ta en koll på deras hemida och kanske läsa igenom vad dom verkligen STÅ för eller kolla ett klipp på You tube där Jimmie Åkesson håller ett tal eller sitter i en diskussion, uppenbarligen är du en av de som går runt o tror RASIST om alla som röstar på SD. Det för mig visar teckan på okunninghet. Sen förstår inte jag hur man kan döma någon efter hur man lägger sin röst i ett val som vi nu precis gjort, JAG dömer aldrig någon efter hur man röstar, alla har sina skäl att rösta på det man röstar på. Jag är ingen kallblodig barnamördare som bränner slöjor på löpande band eller gapar Sieg Heil innan läggdags bara för att jag lagt min röst på SD. Hade ett annat parti övertygat mig MER än vad SD gjort att lägga sin röst på dom hade jag givetvis gjort detta.

Men visst, vill du sitta vid din dator o tro att jag är främlingsfientlig, rasist eller idiot för att jag STÅR för mitt val för att jag har MINA skäl till det får ju du göra det, det är ju upp till dig givetvis.

Ska jag be min Morsa fara åt helvete eller sparka ner henne i eftermiddag när hon kommer hit bara för att hon ville rösta på Kristdemokraterna, för att JAG är ateist?

Alltså nånstans får man dra en gräns på hur man dömer en människa tycker jag men det är MIN åsikt.



Ha det bra ialf o tack för din kommentar.

2010-09-20 @ 09:23:43
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0