Inlägg 1051

Jaa efter en timme ca ligger SD på 7,5%, de andra partierna verkade förvånade men samtidigt skruva lite på sig.

Jag är bara skitglad =)

Go Jimmie!!

Jävla tur jag kan se Valvakan på tv4play haha

Tyck Till.
Postat av: sanna

fan va jag tycker synd om dig din fula hora. Det patetiska liv du har är helt tragiskt. Vem fan bryr sig om vad för smink du använder, och när du gör dina ögonbryn? Dina föräldrar måste känna sig som nollor för att ge liv till en sån som dig, du är bara waste of space och dina fula föräldrar oxå! Akta va du säger i framtiden annars kommer saker hända dig.

2010-09-19 @ 21:26:45
Postat av: miggs

Sanna: Oj, men lilla gumman du var mig ett aggro litet frö.

Du kan kalla mig hora o ful eller vad du nu mer kommer upp med för smart o eftertänksamt i ditt lilla vokabulär du nu verkar befatta.



Ska du komma åt mig, får du nog grävare djupare än så :-)

Men tack för att du läser min blogg o sitter o slösar energi på att tycka jag är en hora eller ens tar dig tid att skriva en kommentar ;-)

2010-09-19 @ 23:23:32
Postat av: finaste

Haha! Du har visst fått ett fan ser jag ;D

2010-09-20 @ 08:18:25
Postat av: clara

hahahaha! Den där Sanna verkar ha ett kul liv.hahaha!

2010-09-20 @ 10:26:45
Postat av: miggs

Finaste: Jep, hoppas hon trycker upp tishor med HATA MIGGS på bröset =)



Clara: Näää ;-)

2010-09-20 @ 10:57:36
Postat av: Anonym

Hahahaha någon måste verkligen gilla dig ;)Fin blogg du har föresten:) och jag tycker du ser lite för anständig ut för att va en hora.

2010-09-22 @ 19:39:44
Postat av: miggs

Anonym: För det första Tack ^^

Och ja, jag är väl lite väl påklädd men vi kanske ska välja att kalla det Lyxhora ? ;-)

2010-09-22 @ 21:18:45

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0