Inlägg 1053

Asso idag var vi ju på Överby, målet var nya höstskor till Pojkarna som slutade lyckat =)
Dom fick ialf varsina par fodrade tuffare typ basketkängor dom var så nöjda, o The Mami ja hon fick stövlar
Sjukt bra när man köper 3 par o betalar för 2, mina stövlar kostade 499, pojkarnas skor kostade 199 kr styck, det skulle alltså kostat fullspris i runda slängar kostat 900 kr för de tre paren, jag betalade lite över 600 jag fick även 10% rabatt som kund :-P Fyfan vad underbart!
Nu blir det cola o en dumlepåse o en film. Känner för Avatar ikväll ♥

Puss på er mina fina läsare

Mina nya skönheter =) Går upp lite över knäet =)



Partyskor o stövlar råder just nu i hallen på MIN sida, o jag har inte ens tagir fram höst o vinterskor o vinterstövlar.. Eh... Hur ska detta gå ? Fast partyklackarna åker till vinden när snön kommer.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0