Inlägg 1055

Japp, onsdag kväll.
Livet är tämligen väldigt bra just nu ilf för min del
Igår satt jag i tingsrätten HELA dagen (som publik dårrå)
Vem eller vad det gäller låter jag vara osagt här men det är nån som står mig mycket nära, så nära att jag valt att kalla det familj. Slutplädering på fredag så vi håller våra tummar. Men jag äslkade att se hur ett korthus bara började rasa mer o mer o ger min "familj" mer kött på benen =) Stöttar dig till 10000 du är fantastisk!♥

Jag får fina varma gulliga SMS på löpande band, jag får telefonsamtal som gör mig varm o glad o fnittrig
o ingen ser fram emot denna hlegen mer än jag. Om jag ska vara ärlig har nog sinnet sovit ett bra tag men
börjar nog kanske vakna till lite liv nu, det är en jävla bra känsla :-P
Hoppas det får hålla i sig....

Midas o Linus sover som grisar, Loppan sover hos en kompis Jag tar ett glas iskallt vitt vin o ska snart kasta på en rulle o sen blir det spikmattan som jag lär somna på i vanlig ordning.

Imorrn blir det att tvätta hela dagen o städa inför helgen så det är klart när jag pyser på Fredag, ska till min älskade syster, äventyr Fredag med henne o ett par stycken till o lördag blir det Party!

Önskar er alla en FAB kväll ♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0