Inlägg 1056

Jag kommer sätta lösen på min blogg, eller gå över till min privata väldigt snart o kommer INTE skriva mer inlägg för snokande skator att syna.

Vill du ha användarnamn o lösen så maila mig på
[email protected]
eller skicka mail på Facebook
Terez Berthage Fd Persson


Tyck Till.
Postat av: skrutt

men ååh, jag vill ha! :)

2010-09-28 @ 15:01:18
Postat av: vintageretroprinsessa



Pssst nämen vad e det du säger ===?

Fasiken har ju läst din blogg sen way back in the days .

so ro hit med lösenordet :)



Mailen har du kram



Jag är en liten kollibri söt och liten ingen skata ;)

2010-09-28 @ 22:44:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Tanya

Jag följer din blogg. Men eftersom vi inte är direkt nära ber jag inte om något lösen.

Lev väl!

2010-09-29 @ 09:41:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0