Inlägg 1058

Jag har fått en ny fantastisk vän.
Du är en otroligt fin människa ♥
Tack för att du klampade in i mitt liv StorGrodan =)



Ja nu har han fått cred så det räcker haha nej men nya VÄNNER är alltid uppskattat att få :-)

Hoppas ni har det bra jag vet jag har vart lite bloggtorr men det händer inte sådär fasligt mycket har haft fikabesök i tre timmar idag av en trevlig Fröken från THN det var prat o skratt oavbrutet o sen fick man lite kött på benen gällande andra saker men det håller jag för mig själv eller på den låsta...

Tja vad har hänt annars ? Jobbat ett par nätter i veckan o imorrn är det redan fredag WHAT??!! Så det blir att tvätta o sen packa inför en helg ute på landet hos mamma med alla barnen jag ska koppla in datorn till henne som jag köpte när hon fyllde år, det gillade hon minsann haha ♥

Ska även plugga lite terori när jag ändå är där ute inför min utbildning som jag tror vi kan börja köra igång med snart mamma o jag, ska bli så jävla roligt! Äntligen får jag mitt certifikat (ja, om jag nu klarar kursen alltså haha) men jag går ALL-IN så komemr det gå galant!

Nu ropar Midas efter att ha sovit klart så nu tar vi eftermiddag med allt vad det innebär.
Hoppas ni alla har en bra torsdag o att ni känner höstluften!

Kram på er mina fina läsare!♥

Oh ett par bilder med ;-) BLANDAD kompott :-)


mamma, provrummet på GINA, jag o min älskade lillasyster o HÖSTEN i uddevalla =)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0