Inlägg 1060

Haft en bra dag med fika då först med kexet från THN sen kom en annan finis förbi på både kaffe o ett glas vin när barnen hade somnat nämligen denna mannen och ja, bilden är LÅNAD men hitta ingen som gjorde honom rättvisa så det får ägaren leva med ;-)
En man som är oerhört trevlig att ha i sitt sällskap med många roliga historier som fick mej att skratta både en o 40 ggr, man har tur som har fina människor omkring sig ♥
(ja o om nån stör sig på flaggan i bakgrunden så är det fritt fram att klicka på krysset ^^ )




Nu blir det en cigg o ett bad sen kastar denna puman in handduken för ikväll.
Kram på er♥


Tyck Till.
Postat av: Ebba Simonsson

Hej ville bara säga tack för en underbar blogg,följt dig något år nu. Tyvärr känner vi inte varandra så jag antar att jag inte får läsa din lösenordskyddade blogg....

Hur som helst ha det fint och lycka till med allt, varit kul att läsa din blogg...

2010-09-30 @ 23:05:09

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0