Inlägg 1211

Nu har jag ialf fått hem alla barn (igår) det är highlife, det är lite skäll, barnskratt o tjat men jag älskart, o jag trivs.
Fast jag är sjuk (IGEN??!!) så går det ganska bra ändå.

Igår kom min Rooompaah o med sig hade han alvedon, vicks, frukt, juice o choklad... Han kallade det en krypa på sig påse till sin flicka ♥ o jag anser att den man som köper choklad utan att man ens beöver be om det ja He is a keeper ;-)
Vet inte vad för gott jag gjort för att förtjäna en sån man i mitt liv men han är ialf genuin, godhjärtad, glad, rolig, sexig, manlig o bara sådär perfekt... Och han är min.

Idag är tanken att jag o Nathalie ska baka men det blir senare i eftermiddag , måste ner till ICA o köpa jäst o ägg för tanken är kanelbullar o mitt älskade brytbröd.

Hoppas ni alla har en fin Måndag o att ni får lite sol på näsan.

KRAM'

Min Roooooooooompah fixade min tv igår o jag smygfotade




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0