Inlägg 1214

Lite av mitt år 2010.

Januari.
Jag o M kom på att vi inte skulle leva ihop mera, det var en jävligt jobbig period i mitt liv fyllt av bråk, gap, skrik o tårar. Mitt hjärta var totalt trasigt o jag kunde aldrig begripa hur två människor som älskat varann så in i helvete kunde nu hata varann.
Vi gjorde slut. En gång för alla.

Februari.
Jag letade efter lägenhet med ljus o lykta, jag trodde hoppet var ute o att jag skulle behöva på skabbiga Dalaberg men då hittade jag min mysiga älskade ljusa fina lilla tvåa på vackra Söder som jag föll handlöst för.
Det är litet o man får pussa med plats o saker o förvaring men vi bor 5 minuter från havet o jag hade nåt som bara var MITT.

Mars.
Flyttade in i  vårt nya hem.
Helgerna växlades med utgång med gamla o nya vänner eller myskväll med barnen.

April.
Jag började på kurs om dagarna, fick upp livsgnistan en heldel =)
Jag insåg att det finns en värld jag inte sett på länge.
Jag började gå ner en del i vikt. (slutade alltså tröstäta...)
Jag köpte min vattensäng.

Maj.
Fick superbra kontakt med Krille, pojkarnas snart 18åriga bror.
Jag började min praktik på rådhuset.
Jag fyndade fina saker till mitt hem.
Började verkligen komma ur mitt skal o hitta mig själv igen
o en trygghet i min egna vardag.
Jag var på cruising i Trollhättan o visade brösten från en taklucka på en cadillac...
Vår kattunge Bodil flyttade hem till oss <3
Midas blev sjuk.... Fick sluta på praktiken.

Juni.
Midas blev inte bättre, han ostade i 9 veckor....
Passade Nova mycket.
Skeppsviken blev vårt dagliga hangaround.
Jag umgicks mycket med min älskade Lillasyster o hitta på bus.
Jag träffade Brinken.
Jag njöt av min första "fria" sommar på flera år"

Juli.
Var barnledig en hel vecka, under fjorden.
Träffade Sarah, min prinsessa.
Midas fyllde 2 år <3
Fick bättre kontakt med min bror än vad jag nånsin haft.
Mycket grillningar, kalla öl o härlig musik ända in på nätterna.

Augusti.
Fortsatte träffa Brinken
Njöt av sommarens sista nätter med nya o gamla vänner
Älskade livet.
Var mycket ute på Torreby hos mamma
Lukas fyllde 9 år <3
Sara o Mattias blev ihop =)

September:
Valvaka - SVERIGEDEMOKRAT!
Mäbe släppte sin första video <3
Jag hade en grym fest
Bröt med Brinken
Fick in fantastiska Morot o Bubba i mitt liv <3 Kamrater for life!
Linus fyllde 8 år <3

Oktober.
Var mycket med min syster.
Träffade Peat igen min gay american friend
Party inemellan.
Träffade Dennis....
Åkte limo.
Slutade bita på naglarna.
Upptäckte att Köket var mitt nya inneplejjs <3
Fick nya vänner som jag älskar enormt.
Mycket MYCKET musik denna månad...
Bröt med Dennis.

November.
André kom tillbaka in i mitt liv på både gott o ont.
Började febrilt leta efter nån att älska.
Mycket mys med familj, barn o vänner

December.
Julafton
Utgångar till Köket
Träffade fantastiska Thomas ♥
Nyårsafton













Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa

NY skämms jag har jag vart här inne och önskat gott nytt år ?

Annars kommer ett försenat gott nytt år är nu :)



Ha det finast

2011-01-04 @ 18:14:17
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: trogen läsare

=)

mkt kan hända på ett år...

2011-01-04 @ 22:02:32

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0