Inlägg 1226

Idag fick jag goda nyheter, och lite sämre men dagiset jag sökte på är KNÖKFULLT så får börja söka om men det kan vara ledigt på ett annat dagis som ligger där pojkarna går i skolan o mitt vikariat är uppskjutet tills jag fått in Midas på dagis, så gulliga dom är <3

Annars är livet så jävla kanon just nu, jag planerar mitt kök, jag har friska barn  en fantastisk man i mitt liv o mina underbara vänner, kan inte önska mej mer o jag är så tacksam!!

Hoppas ni alla har det kanon vart ni nu än finns eller vad ni än gör ♥

KRAM på er


Tyck Till.
Postat av: Johanna Behrendtz

Går det på sommarhemmet? Skansen förskola har jag jobbat lite på ( den ligger typ vid Lidl) Tycker det är kanon bra personal där!

2011-01-10 @ 13:59:07
URL: http://behrendtzs.blogg.se/
Postat av: miggs

Johanna : Ska söka där med =)

2011-01-10 @ 19:15:19
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0