Inlägg 1228

Suttit nu o satt upp Midas på några dagis, är det kö kan jag har förtur eftersom jag sa börja på Vikariat, håll tummarna =) Där jag ville ha honom, nere på Parken var det knöökfullt men det ska tydligen vara stans mest populära dagis så inte konstigt...

ANnars har jag inatt sovit som en stock, igårkväll kom min kärlek... Alltså jag har en fantastisk man i mitt liv han får mig att må så JÄVLA bra, vi skrattar myser, skojfajtas o pratar om allt o jag känner mig som nummer ett, ÄNTLIGEN i ett förhållande får jag komma först o vara nummer ett. Det har knappt hänt förut...
Så nykära att folk vill spy på oss haha ♥

Pojkarna ska badas o klippas ikväll, får muta Lukas bara med nåt annars vägrar han. Så det är dagens mission!
Nu ska jag o Midas gegga med Play Doh =)

Puss o kram



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0