Inlägg 1229

Ville bara meddela att jag o barnen mår fina fisken =)
Ska strax göra middag, kokt torsk, potatis o äggsås nom nom nom!
Ikväll kommer min Baby, saknat han enormt men man måste vara ifrån varann lite med, jag är ensamvarg o han är likadan vilket är så skönt så man slipper bli sur för att nån av oss vill ha egentid på varsitt håll. Göttans när man står på samma nivå
Ska ju ifs spendera hela helgen hos honom, bli ompysslad o få kärlek =)
Imorrn åker alla barnen till resp. pappa o sen blir jag hämtad så åker vi o handlar Baby o jag inför helgen o jag antar att kvällen blir tvmys, lördag ska vi bjuda grannarna Björn o Emmelie på middag o det ser jag massor fram emot, har inte träffat Emmelie utan bara Björn så det ska bli kanon, deras son heter Rock, coolt va ? :-D

Nus ka jag se vad Midas har för sej, det är farligt tyst i köket.

Puss o Kram på er!!

(Ps. Jag är tokigt KÄR!! )

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0