Inlägg 1230

Nu sitter jag i Babys soffa, har typ nyss gått upp o tagit en dusch. Han har ju såndär continentalsäng man kan styra liksom upp med yrgg o ben o hela baletten, o en TV på väggen framför den, jag var inte ett dugg sugen på att gå upp, så jag kikade klart på Lets Dance. Får inte glömma att säga att jag fick frukost på sängen i morses Naaaaaaaaaaaaaaw <3

Ska se om vi tar en promenad om en stund, får ialf ut o få lite luft =)

Hoppas alla har en bra lördag, ikväll blir det middag med Emmelie o Björn o på det ett par gröggar, nice!


KRAM

Tyck Till.
Postat av: emelie

hej Jag har en utmaning till dig om du är sugen ;)

kraam http://missyemelie.blogspot.com/2011/01/utmaning.html

2011-01-19 @ 20:28:42
URL: http://missyemelie.blogspot.com
Postat av: finaste

Hur har du det? :)

Hoppas du njuter i fulla drag! :)

2011-01-19 @ 21:08:05

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0