Inlägg 1232

Myslördag med min Björnliga <3

Mids var hos sin pappa några timmar idag för han fyller år, Grattis till M på 29 årsdagen!
Hurraj hurraj på dajj


Jag åkte in till stan o mötte upp syster, Moa o Mattias o "piip" så gick vi alla till Pingvin för dom skulle äta, men jag blev sittandes kvar en stund med "piip" o tjöta lite det var trevligt, tack för sällskapet allihopa!

När barnen lagt sig ska jag ha 2½ män maraton, tacka FAN för mina favvo gratissida på nätet, finns 100 talsserier o MASSOR med filmer att välja mellan. Me likey!

Ha en bra kväll =)

KRAM







Tyck Till.
Postat av: Nathalie

Du vill inte dela med dig av den sidan med alla serier och filmer? :P

2011-02-01 @ 20:54:36

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0