Inlägg 1239

Alltså för att summera helgen hade jag jävligt roligt!
Med underbart folk o mina fantastiska vänner TACK för att ni finns i mitt liv, ni är allt! ♥

Hade då förfest i lördags med bara tjejjer, hönsgården var ett faktum haha, men hade sjukt kul!
Åkte in till stan, in på Köket var packat med folk o typ inga jag känner= Booooooooooooring
Intog Mortens men där gick det knappt att gå eller stå för det var så sjukt mycket folk så tillbaka till Köket
där det hade kommit folk jag känner som gjorde kvällen ännu mera trevlig!
Anyhooozy jag hade en bra helg.
Sarah lagade köttfärssås o spagetti till oss igår som det nog blir att värma på idag o äta =)

Men nu blir det utegångsförbud i en månad för Terez, igen. En helg i månaden räcker....

Hoppas alla har haft det kanoners vad ni nu haft för er!

KRAM

The B-day girl


Parfymen jag köpte som jag haft cravings efter hela vintern... för de pengar jag fick av tjejjerna, TACK mina girlies.
475 kr på Kicks o värt varenda öre


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0